tisdag 24 september 2013

Sova är skönt!

Vaknar upp i tåget o klockan är 8:13 :O SHIT! Vi borde ju vara framme 8:05, har vi stått stilla någonstans så länge utan att jag märkt något eller är tåget på väg tillbaka mot Allingsås?! Snabbt tar jag fram mobilen o ringer till Sofia o säger att jag har försovit mig på tåget och det är nu på väg tillbaka och nästa stop är först 35 min bort! o då måste jag ju vänta där på nästa tåg mot Gtb så allt detta lär ta en bra stund!
Plötsligt vaknar jag upp och ser att klockan på tåget visar 7:43, känner mig jätte förvirrad o förstår ingenting! Till slut fattar jag ju att det var en dröm, men det kändes så otroligt verkligt så jaa, jag var tydligen väldigt borta. Dessutom har jag missat alla stop o det om inte annat brukar man vakna av iom att dom typ ropar ut i högtalarna men inte idag! Men nåja, kunde känna mig lugn o iom det så somna jag om o vaknade till då vi var framme i Gtb o då var det bara att snabbt vakna upp o springa till bussen! TRÖTT TJEJ :D

Idag hade vi sista lektionen för den här kursen o jag orkade inte stanna kvar på frågestunden, kände inte som att det skulle va nån nytta för mig så jag åkte hem. Fick dessutom ett välkomstemail av vår nya kurslärare, där det stod att vi måste ha en ny bok :O Man bara okej, har redan köpt två böcker för många 100kr som man knappt har använt så det kändes ju inte så lockande. Men så på vägen hem kom jag på att man kan ju alltid gå till Biblioteket i Skövde o kolla om dom skulle ha den o jajjamen, där fanns den! Får låna den i 4 veckor så det räcker för hela kursen och jag behöver inte köpa den!

Så nu har jag två lediga dagar framför mig men det står bara tentaläsning på dom dagarna för sen på fredagmorgon gäller det! Så nu ska jag försöka läsa lite om jag bara orkar hålla mig vaken!

Ha en trevlig kväll där hemma!

J    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar