torsdag 6 juni 2013

Sveriges Nationaldag

Har det varit idag, kan väl inte påstå att man firat det direkt! Fick iaf var ledig idag, inte Jakob då för nu har han börjat sitt nya jobb på skara sommarland så nu blir det lååånga dagar för honom. Så nu hoppas jag själv på att jag inte jobbar så mycket kvällar o så för i så fall kommer vi knappt att hinna se varandra.. Men om två veckor åker vi på kryssning tillsammans, ska bli så kul att komma bort bara han o jag!
Som sagt, var ju ledig idag så gick först lite på stan idag o försökte hitta lite kläder till sommaren men nee-e :/ blev istället lite solkräm. Sen tog jag med mig en bok o lite musik o gick ner till parken, där jag låg o solade några timmar innan jag gick hem o kollade några avsnitt Desperate housewives. Sen städade jag lägenheten o diskade, för nu blir det låånga dagar för båda jag o Jakob så ingen av oss lär varken orka eller hinna med sånt! Men nu ska jag gå o lägga mig så jag kommer upp imorgon. Tänkte jag skulle laga mat så att Jakob har till kvällen då han kommer hem.

/ Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar