måndag 11 juni 2012

Min blogg lider!!

I know, I know! har inte tid langre o sitta vi datorn o skriva om min vardag, så kanns det iaf, jobbar mycket o då ja inte jobbar så e ja ut o på, umgås me Nadine, Jakob eller Johanne, full rulle hela tiden, bara planer planer o mera planer :) Ihelgen har jag varit ti Tinsley me Nadine o hennes vardfamilj, Kelly va snall o gav mig ledig halva fredag så jag kunde åka me dom. Forst korde vi ca 1h, sedan tog vi Aimees o chris grymma båt ti en o som ags av San Francisco yachtclub :) dar forflytta vi oss bara ti deras husbåt/yacht som vi bodde i, niiiiiice boat :D jag o Nadine sovde på ovrevåningen helt sjalva, vilket va skont. så jag ha nu bara umgåtts me Nadine o barnen, tagit de lugnt, atit god mat o druckit margarita for Aimee o chris bjod hela tiden.. Igår då jag o Nadine va lediga mitt på dagen så låg vi vid poolen en stund o sen visa hon mig on, vilket va ganska speciellt. On e inte så varst stor, de finns en par stugor som folk kan hyra men di flesta så sover i sina egna båtar. men på on då så finns det 2 pooler, en bar, stoort grillområde dar alla får ta med egen mat o grilla :) dom har en park for barnen, volleyboll o andra olika spel man kan sysselsatta sig med. valdigt trivsamt faktiskt. Igår traffa jag o Nadine en "kandis" ^^ Jonny Moseley, han har varit med i US SKI TEAM o vunnit os guld osv. Googla honom om ni vill veta mera, men iaf valdigt kul :D så de har varit en bra helg! o imorgon ska jag forsta jobba lite på morgonen o sedan ska jag o Nadine åka o segla i the bay area, 90 min inkluderat vin o ol ^^ blir nice! sen ska vi aka runt i sf o kolla in sånt som vi inte riktigt hunnit gora annu. sen på tisdag, blir det nu o umgås me Jakob o packa for på onsdag morgon åker vi på resa ti North Carolina o sen ti Alabama o vi kommer tibaks 26 juni. Så jaaa det har hunnit handa ganska mycket sedan sist, ingen aning var ja ska borja men men.. då kelly o Dustin kom tibaks från New York så beratta dom att dom ska flytta ti Michigan :O dom har haft lite svårt o bestamma sig om dom ska flytta direkt efter alabama eller komma tibaks o va har over Juli, men tack o lov, efter måååånga om och men så kommer vi att komma tibaks efter Alabama, så jag har annu några veckor kvarh har <3 så nu e de bara busy busy busy hela tiden, imorgon ska dom tomma så gott som hela huset, dom haller på o fixar badrummet o allt annat smått som ska fixas, vi håller på o packar ihop allt.. CRAZY! men nåja forutom det då, ja hade barnen sjalv over en helg for K o D va i tinsley, men Jakob va har så det underlatta valdigt mycket.. jag har varit på hike ti Mount Tamalpais, på hike i Muir Woods, sett solnedgången på stinson beach, varit o tagit kort pa Golden Gate i morkret, vi har firat Walkers 3 årsdag, Walker o Kate har haft sina sista dagar i skolan. har varit ti Clear Lake från fre ti son me 130 pers, which was AWESOME!! :D sådar kort o snabb uppdatering om den senaste månaden.. ska forsoka gå igenom foton o ladda upp lite, bara ja orkar ^^ men nu ska ja iaf hoppa i duschen o sen gå o saga hej ti familjen, ha de bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar