lördag 12 maj 2012

Mycket på gång

Ha vari mycki på gång di senast veckorna, min kara familj kom hit 25 april, så då jag ha vari ledig sa ha ja no bara umgåtts me dom, forsta helgen for vi ti Sonoma, Healdsburg o provsmaka lite vin o had e jatte trevligt :) sen for di på egna aventyr langs kusten o jag jobba som vanligt o forra helgen for vi ti Yosemite for två dagar, en av di mest otroliga platser ja nånsin sett! fantastiskt vackert, verkligen :) Nastan så att Norge kan kast se i vaggen men bara nastan ^^ o nu i onsdas så åkt min kara familj hem igen, tungt ti sag hejdå.. men kommer ju ti få se dom igen i augusti så underlatta no ganska mychi! O nu ti min huvudnyhet, efter många om och men så har ja beslutat mej for att kom hem i Augusti, alltså kom hem påriktigt! Ska int forlang me min vardfamilj som forst va planerat, ska istalle kom hem, traff vanner o familj :) far o besok vanner i sverige, norge, danmark o tyskland o sedan var e ti bori planer mitt nya aventyr som kanske blir Australien, who knows ;D sååå dar had ni he, Josefine kommer hem! men forst ska ja till Hawaii me Nadine sedan kor ner langs kusten, santa cruz, santa barbara, L.A, Las Vegas, San Diego, Arizona, Miami, New York o Miami igen :D:D:D:D It's gonna be the best month of my life! Helgen nu då, ha vari ledig idag men bori typ 4:30 for K o D ska ut o at. Imoron ska ja ta hand om Holdie 3-4h på dan o sedan jobb hela kvallen for min familj, men Jakob ska kom o håll me sallskap så he var no bra :) Sen på sondan ska vi åk ti Six Flags, YAAAAY! o på måndan kanske jag o Nadine far på nå litet aventyr, har ju en lång "to do before we go home list" som vi verkligen måst ta tag i nu! :) bara ja sko ork nån da så ska ja ladd opp lite bilder från mina två veckor me min underbara familj! men nu ska ja hoppa i duschen, hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar