torsdag 26 januari 2012

Onsdag

Ida ha e nu int hant na speciellt, va heim me walker heila formiddan, riktigt kul faktiskt :) sedan halv 3 for ja på lite shopping me Bear, behova ett nytt påslakan o så kom Kelly på lite saker di behova så ja fick en listo tå så e va bara ti far o jar lite arenden tå :) trevligt trevligt, super fint vader ha e vari ida o Bear va på jatte bra humor så e va valdigt skont ti kom bort lite :) Sedan laga ja mat o vanta på att all ar sko kom heim. Efter jobbe for ja återigen me nadine ti gymme, allti lika roligt måst ja sag! så he va nu min dag he tå.. Fick dessutom en trevlig overraskning idag tå ja borja rakna ihop timmarna for mina kurser o markt att ja har 40 min for lite, vilket betyder att ja måst bori ander na kurser eller ta en ny kurs, vilket ja verkligen int vill.. men nåja, ska forsok kom på na, otroligt irriterand tå vi talar om 40 min, trodd ju ja had allting på klart ja men sidu nee-e..
O imoron kommer Johan hit, kanns overkligt att han faktiskt ska va jer nu i 3 vikor, kommer val int ti inse att han kommer foren han faktiskt står framfor en.. Så imoron tar ja me me Kate o Bear o far efter han ti flygplatsen :) Sedan på sonda flyger han o jag ti las vegas o dar bori vi vår 2 veckors roadtrip opp ti San Francisco, kommer ti var 2 harliga vekor! Men nu tror ja att ja ska ga sov, bori jobb redan halv 8 imoron, tidigt for me he ^^ gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar