söndag 27 november 2011

SO NICE TO BE HOME!!

Kom heim ca 4 tidin ida, flygreison jee någosålunda smartfritt, enda jobbiga va att ja satt breiver Kate o hon va så otrligt rastlos, så e va ingen skillna va man an hitta på, efter 5 min vila hon jar na nytt o sjolv va man super troitt men men.. Då vi kom heim o gick igenom posten så had ja fått 2 paket från min kara mor. I de etta pakete had ja fåji lite juldekorationer for lagenheitin o finsk lakrits o i de andra så had ja en finsk choklad kalender o en vanlig kalender + en liten tomenisse :) Tack mamm! He betyder otroligt mychi att ha lite tåli saker hemifrån tå julen narmar se, he varmer gott om hjarta!
Va meningen att ja sko ha fari o traffa Johanne ikveld men efter lite funderas så bestamd ja me for ti va heim, ha vari så otroligt troitt di senast dagan så en natt i min egen lya tanker ja int tack nej ti! ska traff hon imoron istalle.. Så efter att barnen had gaji ligg så åt vi midda o drack lite vin o satt o tala om allt mojligt. O i.o.m att kellys bror Brad bor me oss for tillfalle så fick ja ledit både sonda o månda vilket ja uppskattar ja grymt mychi, ha arbeita 17 långa dagar i strack nu så :)
Men nu ska no jag kryp undi tacke o sov en lang o skooon natt i min underbara sang jer! Gonatt

O GLAD LILLA JUL ALLIHOP DAR HEMMA

1 kommentar:

  1. E je säkert jätteskönt att va tillbaks i Belvedere o få sov i egen säng. Hoppas godiset smakar. Kramar

    SvaraRadera