onsdag 14 september 2011

Shopping

Igår va jag o Nadine lediga så vi to Jeepen o styrde koosan mot Novato, dar vi hitta vårt forsta shoppingcenter, blev en t-skjorto från Old Navy, en sportbh o ett par efterlangtade springshorts från en Sportaffar. Sedan for vi ti Northgate, nesta shoppingcenter, dar vi åt lite pizza o åt frozen yoghurt o handla lite smått o gott. Ha konstatera att håre mitt ha blivi så otrolit torrt sedan ja kom hit antagligen av all sol så ja kopt na sorters återfuktande kram for håre.
Sedan for vi ti The Town Center, dar Nadine kopt en present ti baby Holden o jag kopt na plåster på "apoteke" ;) (had plåga mina foter heila dan i mina nya ballerina så ja måsta kop na plåster innan ja sko få skavsår), då vi kom ti bilen bytt ja ti mina flipflops, It felt like I was walking on clouds ;) Sedan for vi annu vidare ti The Village dar e blev lite mera shopping, had otrolit bra rea på Abercrombie o ja lovar sko di ha haft ratt storlek så sko e ha blivi myyychi meir an va e blev men en t-trojo o en langarma blev e iaf :) O så hitta ja ett par jeans som ja tyckt super bra om men di kosta 119$ så e kandes lite for mychi men om ja kanner me sjolv ratt så lar ja no far ett di inom en snar framtid :D hehe
Så hede va vår shoppingda, ha bestamt att vi ska forsok bori jar na anna an shopp tå vi e ledi, far ti stranden, tpc, hiking, sii lite meir o fram for allt, bori spar pengar for kommande semestervikor :)

Jag o Nadine i vår kära Jeep ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar