onsdag 31 augusti 2011

Middag på Sam's Cafe.

Glomd o berett om tå jag o Nadine va ut o åt på sondaskveldin. Vi gck ti Sam's Cafe, passli mysi restaurang me lite beter mat. Vi vald att sitt der ut på bryggon elo va man nu ska kall e. Då vi had eti o sko betal to ja fram en 20 dollars sedel o satt an på borde. Samma sekund så to vinden tag i sedeln o blåst an i vattne, både jag o Nadine flog upp ur stolan, Nadine fee versta skrattanfalle, ja borja bannas ti forst men sedan borja no jag o skratt. en servitor kom o fråga va som had falli i vattne o sa att me god tur så ska tidvattne bord for in sedeln under bryggan så att man fisk opp an på andra sidon.. vi gick o skåde men ingen sedel :/ okej, 20 dollar ji vel int heila verlden men e ji entå 20 dollar + att e ji så otrolit frustrerand! Nåja gick tibaks ti borde for att återigen betal for maten. O efter en stund så kommer samma servitor o seger "we got your twenty dollar bill!! we got your twenty dollar bill! come on!!" :D To en liten stund men ti slut had no tidvattne fort sedlin ti andra sidon bryggon så di fiska opp an me in JETTE håv! Så e va bara ti legg an på tork tå ^^ Jag o Nadine forsatt ti skratt då vi jee ut, fundera varfor vi allti lyckas me nainting tå vi e ut, forst va e cyklin vi angel island o no 20 dollars sedeln o båda gangorna ha e vari jag men e sluta ju lycklit både gangorna o :D
Sedan fortsatt vi på bio fo ti skåd på "The help". Veldit bra film, rorande men också roli :) Rekommenderar an varmt, THE HELP

men nu slutbloggat for ikvell tror ja. Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar