onsdag 10 augusti 2011

Angel Island

Ida to jag o Nadine varsin cykel for att sedan ta ferjan ti Angel Island. Der cykla vi runt holman, to ca 2,5h inklusive alla fotopauser + matpaus.. Heilt fantastisk utsikt men tyverr va e veldit dimmit mot SFC o goldengate så int blev e nån bild på bron ida heller.. På holman had vi en liten cykelhendelse. Vi satt cyklan i en cykelstellning medan vi åt lunch typ 20-30 min o sedan tå vi kom tibaks va min cykel bort! :O iiik!! Vi gick o tala me nån som jobba på holman o han sa att stellningen va teel fo cyklan som ska uthyras.. Så tå had sekert nain bara taji min cykel i tron att e va rental bike, hoppades vi. O i.o.m att vi sko heim me sista ferjon for dan så måsta di ju kom tibaks innan ferjon for.. O he jo di så ja fee min cykel, karin som jobba på hede bike rental sa att e hender jette ofta, att han ha fundera legg opp en skylt! sko ju va en bra ide?!? ;) nåja slutet gott allting gott, ja fick heim min cykel (nermare sagt kellys cykel) Sen på kveldin for jag o Nadine på bio "crazy, stupid love" Måst faktist seg att ja tyckt om an.. men tror int an sko va lika bra ti si igen, e va som overraskningan i filmen som gjo an bra! men rekommenderar an varmt! :)
Nu ska ni få si lite bilder från min cykelutfard.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar